Play nice Baby think twice

Hallå i stugan! Gissa vad som låg i min brevlåda när jag kom hem från skolan!?!? Ett fett paket från absolut bästaste junkyard #ÖVERLYCKLIG De är verkligen en av de få som skickar beställningarna rekordsnabbt. Fick hem ett par byxorn från Dr Denim (Plenty, Ocean Black) Strumpor från Adidas, en longsleeve från Billabong och ett par till byxor från JUNKYARD XX-XY. Hela alltet gick på 834kr när det egentligen skulle kostat 1219kr. 
 
 
Tycker att ni ska följa min blogg med Bloglovin! <---
 

Skriv en liten kommentar här nedanför!
Postat av: MATILDA

så skönt med snabbt leverans :)

Svar: Eller hur!!!? :)
Jennie Karlsson

2013-11-11 @ 21:26:23
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback

Follow on Bloglovin



RSS 2.0