Anywhere you go I'll follow

Heeeeej! Jag måste verkligen göra någt åt mitt hår, det ser förjävligt ut.. Ljust i hårbottnen och någon decimeter neråt, sedan är resten av håret mörkt/ljust brunt och sedan längst ner så är topparna jätte ljusa. Ser helt galet ut. Är i behov av seriös hjälp haha.. I alla fall så stannde jag hemma från skolan idag, känns så onödigt med en lektion.. Har inte varit i skolan på över en vecka.. INTE BRA! Men känner att efter jag har arbetat en hel helg så orkar jag inget annat än att sova och slappa i cirka 47892098123834278136 år. Efter dom åren då är jag back in business.. 
 
Nej nu ska jag vara duktig och plugga, har en hel del att ta tag i. Ha det så bäst!
 
 

Skriv en liten kommentar här nedanför!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback

Follow on Bloglovin



RSS 2.0