And if somebody hurts you, I wanna fight But my hands been broken one too many times So I'll use my voice, I'll be so fucking rude Words they always win, but I know I'll lose

I helgen åkte jag till Erika för att spela amnesia med henne och Alicia. Innan jag åkte dit träffade jag Emil och vi bestämde oss för att skrämma Erika och Alicia genom att springa runt huset och knacka och ha oss. Planen gick toppen! Sen under natten gick vi in till stan för att möte upp Abbe och Adrian. Sedan gick vi tjejer hem till Erika igen. Nästa dag vid niotiden kom mamma och pappa för att hämta mig och vi åkte ner till Väla. Shoppade inte alls mycket, var så jäkla trött. Men fick med mig ett mobilskal, två linnen och en oversized tröja.

 

Men idag mina vänner så har jag bara vart på en lektion i skolan. Mådde inte hundra så tog mig bara dit för att försöka göra klart mitt matteprov, men icke sa nicke blev inte klar med det. Nu sitter jag med ett avsnitt scrubs och musik från artist vs poet. Ha en bra kväll, puss!

 

(Såååååååååå häääääääääär lång rubrik men tycker om låten så oerhört mycket! Another Love - Tom Odell)

 

The good old days. 

 


Skriv en liten kommentar här nedanför!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback

Follow on Bloglovin



RSS 2.0